ZARZĄDZENIE NR 52/2013
Burmistrza Starego Sącza z dnia 19.03.2013 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminny, (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 19, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
W związku z koniecznością przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników dróg wraz z poprawą dostępności komunikacyjnej terenów przyległych poprzez modernizację ciągu komunikacyjnego obejmującego:
drogę gminną 294193K ul. Cyganowicka w km 0+000-0+259,
drogę gminną 294194K ul. Witosa w km 0+000-1+192,
drogę gminną 294271K „Moszczenica Niżna - Lipie” w km 0+000-0+645,
drogę gminną 294272 K „Moszczenica Niżna - Do Przedszkola” w km 0+000-0+088
drogę gminną 294270 K „Moszczenica Niżna -Lipie-Barcice” w km 0+000-4+694”
powołuję Komisję Przetargową w składzie:
- Paweł Dybiec - Przewodniczący
- Wiesław Sasak - Sekretarz
- Michał Kociołek - Członek
- Kazimierz Nakielski - Członek
§ 2
Prace Komisji Przetargowej rozpoczynają się z dniem wejścia w życie zarządzenia i kończą z dniem zatwierdzenia wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
§ 3
Wykonanie zarządzenia zlecam Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ
mgr Jacek Lelek |