Z a r z ą d z e n i e Nr 108/2012
Burmistrza Starego Sącza
z dnia 04 czerwca 2012 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej.
Na podstawie art.33 ust.5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst1ednolity Dz.U. z 2001 r Nr 142 poz.1591 z póź. zm.) oraz art. 19 ust. 1 , art.21 ust. 1 i2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U.z 2010 r Nr 113 poz.759)
zarządzam co następuje;
§1.
W związku z koniecznością przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie
z wolnej ręki na;
"Bieżące wykonywanie usługi oświetleniowej polegającej m/innymi na
prowadzeniu eksploatacji sieci oświetlenia ulicznego na terenie gminy Stary
Sącz - będącego własnością Enion-u "-
powołuję Komisję przetargową w składzie:
1.mgr inż. Elżbieta Migacz - przewodniczący
2.Kazimierz Nakielski - sekretarz
3.Maria Dominik - członek
§ 2.
Organizacja, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej
określone są w regulaminie pracy Komisji Przetargowej.
§ 3.
Zobowiązuję Komisje Przetargową do przeprowadzenia postępowania
przetargowego w trybie przetargu z wolnej ręki w dniu 19.06.2012 r o godz.l0-tej
w Urzędzie Miejskim w Starym Sączu.
§ 4.
Wykonanie Zarządzenia zlecam Przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 5.